Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta Beuria

Abstract

4.7  

Prasanta Beuria

Abstract

ବାଉଁଶ ଗଛ ତଳେ

ବାଉଁଶ ଗଛ ତଳେ

1 min
360


ଯଦିଓ ଗଣି ହେବନି ଆୟୁଷର,  

ବନ୍ଦୀଶାଳାରେ ପ୍ରତୀକ୍ଷାରତ ଜୀବନର ଦିନ ମାନଙ୍କୁ ;  

କିନ୍ତୁ ଦୂର ଦିଗ୍ ବଳୟରେ ଦିଶିଲାଣି ପ୍ରସସ୍ଥ ନୀରବତା ।  


ଯଦିଓ ସମୟର ଲମ୍ବା ଫିତାରେ ତାହାକୁ ମାପି ହେବନି,    

କିନ୍ତୁ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମାନେ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଯନ୍ତଣା ମାନଙ୍କୁ ସାଙ୍ଗରେ ଧରି ;  

ଦୂର ପାହାଡ଼ରେ ଖୋଜିଲେଣି,  

ନିଜ ପୋଡା କଙ୍କାଳର ଥଣ୍ଡା ପାଉଁଶ । 


ଯଦିଓ ଜନ୍ମ ବେଳେ ପରିଚୟ ଥିଲା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଏକାକୀ,    

ସମ୍ପର୍କ ମାନେ ଶରୀରର ରକ୍ତରେ ସଞ୍ଚାଳିତ ହେଲାପରେ ;    

ଏକ ଭଙ୍ଗୁର ବିଭାଜନ ହୋଇଥିଲା, 

ମୋ ପରିଚୟର - ପରିବାର ଭାବରେ ।     


ଏକ ନିର୍ଜନ ନିସ୍ତବ୍ଦ ମରୁଭୂମିରେ ଛିଡା ରହି,    

ଭୁଲ୍ ରେ ତିଆରି ହୋଇ ଯାଇଥିବା ; 

ସମ୍ପର୍କ ମାନଙ୍କର ପ୍ରାଚୀର ମାନଙ୍କୁ ଗଣୁଛି, 

ନିଶବ୍ଦ କୋଳାହଳ କରୁଥିବା ଧର୍ମଶାସ୍ତ୍ରର ତତ୍ତ୍ୱ ଭିତରେ ।  


ମେଟାଫର୍ ମାନଙ୍କୁ ଅଲଗା କରି ଆକାଶକୁ ଦେଖିଲେ,    

ବର୍ଷା ଶୂନ୍ୟ ଭାବନାର ବାଦଲ ମାନେ ଦିଶନ୍ତି ;             

ଛଅ ଖଣ୍ଡ ହେବାକୁ ଥିବା, 

ଏକ ଡେଙ୍ଗା ବାଉଁଶ ଗଛ ତଳେ,

 ଜୀବନ ଟା ଛିଡା ରହିଛି !!


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract