Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Lopamudra Parida

Action Inspirational

3  

Lopamudra Parida

Action Inspirational

ବାଟ

ବାଟ

1 min
168


ହଜିଯାଇଥିବା ବେଳେ ଦିନେ ,


ଘର ଖୋଜୁ ଖୋଜୁ,


ପାଇଲି ଚାରୋଟି ମୟୁର ଚନ୍ଦ୍ରିକା


ଅନ୍ତର ତଳ ପୁଲକିତ ହେବା ଆରମ୍ଭିଥିଲା କି !


ସେମାନେ କଣ୍ଟା ଫଳ ପାଲଟିଗଲେ ।


ଫିଙ୍ଗିଦେଲି ଦୂରକୁ


ହାତରେ ଫୁଟିବା ଆଗରୁ ,


ଯେତେ ବାଟ ଯାଏ ଛିନ୍ଚାଡି ପାରିବି


ସେତେବାଟ ।


ତରତରେ ପାଦ ପକେଇ


ମୁକୁଳି ଯିବାକୁ ହଟ କରୁକରୁ


ଥରେ ବୁଲି ପଛକୁ ଚାହିଁଲି ।


କଣ୍ଟା ଫଳ ସବୁ ଚନ୍ଦ୍ରିକାର


ମୟୁର କଣ୍ଠିଆ ରଙ୍ଗରେ ଉଦ୍ଭାସିତ,


ହାତ ଠାରି ଦିଶୁଛନ୍ତି ଜୀବନ୍ତ ।


ଏଇ ତ ଆରମ୍ଭ କଲା ଚାଲିବା,


ଧରିନେଲା ନ ସରିବାର ବାଟ ।


ଅପହଞ୍ଚ ।।


ଦୂରରୁ ଦିଶିଲେ ଶ୍ବେତ ହସ୍ତୀ ର ଦଳ


ଦିଶୁଥିଲେ ସତେ ଶଂଖମର୍ମର ପଦ୍ମ ଦଳ ,


ଏ ଚନ୍ଦ୍ର ବିହୀନ ମରୁଜାଲାରେ


ଶ୍ବେତ ହସ୍ତୀ ? ହତବମ୍ବ ଥିଲେ ତାରା ମାନେ ।


କାନ ଝୁଲେଇ ଶୁଣ୍ଢ ବଢେଇ


ଫୁଆରା ଜଳର କଲେ ସିଞ୍ଚନ ।


ସବୁ ମାଟି କଳସୀ


ଏବେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ।


ହସୁଛି ବି ପୂର୍ଣ୍ଣିମାଜହ୍ନ ।


ବାଦଲ ଡେଣାରୁ ଘେନିଥିବା


ମେଘ ମାନଙ୍କ ଚାତକପଣ ଦେଖି


ତେଣେ ନାଚିଲେଣି ଶିଖିକେକି ।


ଶ୍ବେତ ହସ୍ତୀ ରେ ତୁ ସବୁଦିନେ ଥାଆ


ତୋ ଦଳକୁ ନେଇ ଏଇ ନିର୍ଝରଣୀ କୂଳେ


ସିଞ୍ଚୁଥା ଅମୃତ ,


ମିଳିଯାଉ ଗୋଟି ଗୋଟି


ହଜିଥିବା ଘର ।



Rate this content
Log in