Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhati Mahapatra

Abstract Inspirational Others

4  

Prabhati Mahapatra

Abstract Inspirational Others

ବାପା

ବାପା

1 min
330



ମହାନତା ଗୁଣେ   ଜନ୍ମଦାତା ଶ୍ରେଷ୍ଠ

ଅସରନ୍ତି ତାଙ୍କ ସ୍ନେହ

ଅହର୍ନିଶ ଥାନ୍ତି   ସତେ ଛାୟା ପରି

ଅମୂଲ୍ୟ ମୂଲ ସେ ମୋହ ।


ବାପାଙ୍କ ଶାସନ    ଅନଭବ ହୁଏ

ପ୍ରଭାକର ରଶ୍ମି ସମ

ଭବିଷ୍ୟ ଜୀବନେ  ସେହି ଉତ୍ତାପରୁ

ଲିଭି ଯାଏ ଘୋର ତମ ।


ଶ୍ରମ ବାରି ଢାଳି  ଯେବେ ଚଢୁ ଥାନ୍ତି

ଦୁଃଖ ଯାତନାର ଗିରି

ଉପାର୍ଜନ ବଳେ   ଯୋଗାଇ ଦିଅନ୍ତି

ସୁମଧୁର ମିଠା ଖିରି ।


ପ୍ରକାଣ୍ଡ ପାଦପ  ସତେ ବାହୁ ଛାୟା

ସନ୍ତାନ ଶିରେ ପ୍ରସାରି

ପ୍ରଭଞ୍ଜନ ଠାରୁ  ଦୂରେଇ ରଖେ ସେ

ପୁତ୍ରକୁ ନିଡର କରି ।


ସ୍ବାର୍ଥ ବଳି ଦେଇ   ଜୀବନ ସଂଞ୍ଚାରି

ରଖନ୍ତି କୂଳର ଜ୍ୟୋତି

ମାତୃହୀନା ପାଏ    ସୁରକ୍ଷା କବଚ

ପିତା ପାଇଁ ତା'ର କୀର୍ତ୍ତି ।


କଣ୍ଟାବନେ ଯେହ୍ନେ  ପୁଷ୍ପ ସୁରକ୍ଷିତ

ସେହି ପରି ବାପା ମା

ସମ୍ମୁଖରେ ପିତା   କଣ୍ଟାର ଗବାକ୍ଷ

ସନ୍ତାନ ପ୍ରାଣକୁ ସାହା ।


ଅନନ୍ତ ଅସୀମ     ରତ୍ନାକର ସମ

ଜନକ ହୃଦୟ ପରା

ସ୍ନେହ ମମତାର    ଭଣ୍ଡାର ଗଚ୍ଛିତ

ଅମା ଦିଶେ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ତୋରା ।


ସଭାରେ ବସିଲେ  ପୁତ୍ର ଯେ ଗର୍ବିତ

ତାତ ଯେ ମୋହରି ପାଶେ

ସହସ୍ର ହସ୍ତୀର   ବଳ ଯୋଡ଼ି ଯାଏ

ଶାନ୍ତି ବରଷଇ ଆଶେ ।


ଅଦୃଶ୍ୟ ଅଶ୍ରୁକୁ    ସଂଚୟ କରିଣ

ସୁଖର ପସରା ଧରି

ଅତି ଶରଧାରେ    କୋଳକୁ ନିଅନ୍ତି

ପିତା ପରି କେହୁ ସରି ?


କନ୍ୟା ଅଟେ ମୋର ଧନ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପରା

ବାପା ଚିନ୍ତୁ ଥାନ୍ତି ମନେ

ପରଧନ ଭାବି   ପରାୟା ହସ୍ତରେ

ଦାନ କରୁ ଥାନ୍ତି ଦିନେ ।


ନିଶ୍ଚଳ ନିଡର    ଶୀତଳ ସ୍ବଭାବ

ସତେ କି ହିମାଦ୍ରୀ ସ୍ଥଳ

ସେହି ଅନୁଭବେ  ସନ୍ତାନ ବୁକୁ ରେ

ଆସେ ସିଂହ ବ୍ୟାଘ୍ର ବଳ ।


ଚିରସ୍ମରଣୀୟ   ପିତା ଯେ ଆମର

ତାଙ୍କ ବିନା ନାହିଁ ତୃପ୍ତି

ଏତିକି କାମନା   ହୃଦୟେ ରଖିବା

ଆଶିଷେ ଲଭିବା ଶକ୍ତି ।



Rate this content
Log in