Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Abstract Classics Others

3  

Chittaranjan Nanda

Abstract Classics Others

ଅତୀତ କି ଫେରେ

ଅତୀତ କି ଫେରେ

1 min
175



ପିଲାଦିନେ କେତେ ସଂଗ ମେଳେ

କେତେ ସମୟ କଟିଛି

ସାଥିହୋଇ ଗାଁ ର ପୁ୍ରୁଣା ବଡ଼ ବର 

ଗଛ ଓହଳରେ ଖେଳିଛି

     ମୋର ଭାରି ମନେ ପଡେରେ

ସେ ତ ଅତୀତ, ଆଉ ଫେରିବେନି ଥରେ।


ମୋ ସ୍କୁଲ ଥିଲା ଏକ ପାହାଡ଼ର ତଳେ

ବଣ କୋଳି ଖାଉଥିଲି ପଢିଲା ବେଳେ,

    ମୋର ଭାରି ମନେ ପଡେରେ

ସେ ତ ଅତୀତ, ଆଉ ଫେରିବେନି ଥରେ।


ଆସୁଥିଲା ଯେତେବେଳେ ଋତୁରାଜ

ବସନ୍ତର କାଳ

ମଧୁର ବାସରେ ନାନାଜାତି ପୁଷ୍ପ

ପ୍ରବେଶେ ମହୀ ମଣ୍ଡଳ

 ମନେପଡେ, କାହୁଁ ପାଇବା ସେ ଶୋଭା

ସେ ତ ଅତୀତ, ଆଉ ମଣ୍ଡିଵନି ଥରେ ଧରଣୀ ରାଣୀର ଗଭା।


ମଧୁମୟ ଅଟେ ଋତୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଋତୁ ବସନ୍ତ

ଶାସ୍ତ୍ରରେ ବର୍ଣ୍ଣିତ ହୋଇଛି ତାର ମହତ୍ତ୍ଵ

    ସେହି ଏବେ ନୀରସ, ବରଷା ସାଧୁଛି ଦାଊ

ସେ ତ ଅତୀତ, କାହୁଁ ପାଇବା ତାହା ଆଉ ।


ଗାଁ ମାନଙ୍କୁ ଧାଉଁଥିଲି, କଲେଜରେ ପଢ଼ିବା

 ସମୟରେ

ମନ ଆନନ୍ଦରେ ଭରୁଥିଲା ସୁନ୍ଦର ଅମୃତମୟ ବ୍ୟବହାରରେ,

  ଗାଁରେ ପଙ୍କିଳ ରାଜନୀତି ଅଳିଆ ପଶି ସେ ଅଵସ୍ଥା ନାହିଁ ଆଉ

ସେ ତ ଅତୀତ, କାହୁଁ ପାଇବା ତାହା ଫେରିବନି ଆଉ ।



Rate this content
Log in