Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ABADHOOT PANDA

Romance Others

4  

ABADHOOT PANDA

Romance Others

ଅତୀତ ବର୍ଷାର ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି

ଅତୀତ ବର୍ଷାର ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି

2 mins
625



ହେଲି ମୁଁ ପ୍ରସ୍ତୁତ ଦିନେ ଯିବାକୁ ଆମ ସ୍କୁଲକୁ

ଆଦ୍ୟ ଯୌବନର ଅସରରେ ଡୁବାଇ ତନକୁ l

ଧାରା ଶ୍ରାବଣ ମାସର ଶନିବାର ଥିଲା ସେଦିନ

ଟିକେ ଯାଇଥିଲା ଛାଡ଼ି ବର୍ଷା ଖୁସି ଥିଲା ମନ l

ବୋଉବାପାଙ୍କୁ ମାରି ମୁଣ୍ଡିଆ ଧରି ଶୂନ ଗାଡ଼ିରେ 

ପେଡାଲ ମାରି ଆଗେଇ ଗଲି ବର୍ଷା ବିରତିରେ l

ସ୍କୁଲ ମୋର କୋଶେ ବାଟରେ ଝଡ଼ି ବର୍ଷା ଦିନ

ମନେ ଥିଲା ମୋ ଆଶଙ୍କା ଡେରି ହେବ ଗମନ l

ବଢ଼ାଇ ଦେଲି ମୁଁ ଶୂନଗାଡ଼ିର ଗତି ଜାଣିଶୁଣି

ବାଟରେ ନ ଅଟକି ସିଧା ଚାଲିଲି ଘଣ୍ଟି ଗଣି ଗଣି l

ବର୍ଷାର ପ୍ରାବଲ୍ୟ ବାଧ୍ୟ କଲା ମୋତେ ରୋକିବାକୁ

କରିବାର୍ଥେ ସ୍ବଦେହ ରକ୍ଷା ବୃଷ୍ଟିପାତୁ ସତ ସତକୁ ।

ବସ ଷ୍ଟାଣ୍ଡ ପାଖ ବିୟୁଟି ପାର୍ଲରେ ଗଲି ମୁଁ ପଶି

ପିନ୍ଧିଲି ମୋ ରେନି କୋଟ ଶିରେ ଟୋପି କସି l

ଦେଖିଲି ଗୋଟିଏ ଝିଅ ବାହାରୁଛି କାମ ସାରି

ପଚାରିଲା ମୋତେ ସେ କୁଆଡ଼େ ଯିବ ବାହାରି l

କହିଲି ମୁଁ ସ୍କୁଲକୁ ଯାଉଛି ଭଉଣୀ କୋଷେ ବାଟ

ତମେ ଯିବ କୁଆଡ଼େ ମୋତେ କୁହତ ଭଗ୍ନୀ ପାଟ l

ସହସା ଦେଲା ଉତ୍ତର ସେଇ କିଶୋରୀ ବାଳିକା

ଯିବି ମୁଁ ଆଗ ସ୍କୁଲକୁ ନା ଲେଖେଇ ପଢ଼ିବା ପାଇଙ୍କା l

ଦେବକି ଟିକେ ଲିଫ୍ଟ ମତେ ସେହି ସ୍କୁଲ ଯାଏଁ ତୁମ

ଭଲ ହୁଅନ୍ତା ଏଇ ବରଷାରେ ଶୀଘ୍ର ହୁଅନ୍ତା କାମ l

ମନା କରି ପାରିଲିନି ଜମା ଅନୂଢ଼ା କିଶୋରୀ ଦୁସ୍ଥାକୁ

ନଥିଲା ମୋ ପଛ ସିଟ ବସାଇନେଲି ଆଗେ ତାକୁ l

ଆଗ ଫ୍ରେମରେ ପଡ଼ିଲା ସେ ବସି ବହି ବ୍ୟାଗ କନ୍ଧେ

ଗୁଣୁ ଗୁଣୁ ଗୀତ ଗାଇଲା ସେ ବାଟ ସାରା ଆନନ୍ଦେ l

ମନ ମୋର ଥିଲା ଚପଳ ଆଦ୍ୟ ଯୌବନ ପ୍ରଭାବେ

କମ୍ପନ ଗଲା ଖେଳି ମୋ ଦେହେ ତା ସ୍ପର୍ଶ ଅନୁଭବେ l

କିଶୋରୀ ତନୁ ସ୍ପର୍ଶ କରିଥିଲା ମୋତେ ବଡ଼ କିମିଆ

ଜଣା ପଡ଼ିଲାନି ପହଞ୍ଚି ଗଲୁ ଆମେ ସ୍କୁଲେ ଛାନିଆ l

ବାପା ତାର ଥିଲେ ବସି ଚାହିଁ ପ୍ରଧାନ ଶିକ୍ଷକ ପାଶେ

ନା ଲେଖା କାମ ସାରି ଫେରି ଗଲେ ସେ ସୁଆଶେ l

ଦୁହେଁ ଥିଲୁ ନବମ ଶ୍ରେଣୀର ସହ ପାଠୀ ପାଠିନୀ

ଭାବ ଦିଆ ନିଆ ନିଶାରେ ଚଳିଲୁ ନୀତିନିୟମ ମାନି l

ମାଟ୍ରିକ କଲୁ ପାସ ପ୍ରଥମ ଶ୍ରେଣୀରେ ଆମେ ଯେଦିନ

ମିଠା ଦିଆ ନିଆ ସୂତ୍ରେ ହେଲୁ ଆବଦ୍ଧ ଉନ୍ମତ୍ତ ମନ l

ବିଧିର ବିଧାନ କେହି ନକରିବେ ଆନ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର

ଆମ ଦୁଇ ପରିବାରେ ବଢ଼ିଗଲା ଭାବ ବଡ଼ ପବିତ୍ର l

ବିଏ ପାସ କରି ଦୁହେଁ ପାଇଲୁ ଚାକିରୀ ଭଲ ଆମେ 

ପ୍ରଣୟ ସୂତ୍ରେ କଲୁ ମନ ଦିଆ ନିଆ ପ୍ରକୃତି ନିୟମେ ।

ଆମ ପରିବାର ଦ୍ବୟଙ୍କ ନିବିଡ଼ ସମ୍ପର୍କେ କାଳ କ୍ରମେ

ପ୍ରଜାପତି ଘଟ ସୂତ୍ରର ବଢ଼ିଲା ଘନତ୍ଵ ଅବିଳମ୍ବେ ।

ବିବାହ ପ୍ରସ୍ତାବ ମହକେ ଉଛୁଳିଲା ପୁରପଲ୍ଲୀ ଦମ୍ଭେ l

ବିଭାଘର ଆମ ହେଲା ସମାପ୍ତ ସନାତନୀ ଉପଚାରେ

ବାସର ରାତ୍ରିର ବେଦୀ କର୍ମକାଣ୍ଡର ମନ୍ତ୍ର ଉଚ୍ଚାରଣେ l

ବାସର ରାତ୍ରିରେ ପଲଙ୍କେ ଯେବେ କଲୁ ଦୁହେଁ ଶୟନ

ମନ ଗଲା ବୁଡ଼ି ଆମ ସବୁଜ ଅତୀତ ସ୍ମୃତିରେ ବହନ l

ବର୍ଷା ଭିଜା ତନୁ କୈଶୋର ଅବସ୍ଥା ସ୍କୁଲ ଯିବା ଦିନ

ସେହି ବାର୍ତ୍ତାଳାପେ ବାସର ରାତ୍ରି ହେଲା ଯେ ରଙ୍ଗୀନ l

କନ୍ଦର୍ପର ପୁଷ୍ପ ଧନୁବିନ୍ଧା କଲା ଦୁହିଁଙ୍କୁ କବଳିତ ସହସା

ନିବିଡ଼ ବାହୁ ବନ୍ଧନେ ପାଶୋରିଲୁ ସବୁ ହୋଇ ଦିହଘଷା l

ରାତି ଗଲା ପାହି କା କା ଡାକିଲା ଛାତେ ପକ୍ଷୀ ବାୟସ

ଭାଙ୍ଗି ଗଲା ନିଦ ମୋ ପ୍ରାଣପ୍ରିୟାର ମୁଖେ ଖେଳି ହସ ।


Rate this content
Log in