Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Abstract Action Inspirational

4  

Bharatabandhu Biswal

Abstract Action Inspirational

ଅସ୍ତରାଗ

ଅସ୍ତରାଗ

1 min
381



କ୍ଲାନ୍ତ ଅସ୍ତରାଗ   ଜୀବନ ସାୟାହ୍ନ

    ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ତ ଉପନୀତ

ଅନ୍ଧାର ଭିତରେ   ଖୋଜୁଛି ନିଜକୁ

    ଖୋଜିବାର ନାହିଁ ଅନ୍ତ ।


ଜନମୁ ଖୋଜିଲି   ମାତାପିତା ସାଥି

     ସଖା ବନ୍ଧୁ ସହୋଦର

ଶିକ୍ଷା ଦୀକ୍ଷା ଜ୍ଞାନ   ଚିହ୍ନି ଭଲମନ୍ଦ

      ଆଚରିଲି ବ୍ୟବହାର ।


ସେବା କୁଳବୃତ୍ତି   କରମ ସାଧନେ

     ଅର୍ଜିଲି ସମ୍ପତ୍ତି ବାଡି

କିଣି ଜମିବାଡି    କଲି ଘରଦ୍ୱାର

    ସୁନାରୂପା ହୀରା ଗାଡି ।


ବୁଦ୍ଧି ଓ ବିବେକ   କରି ସୁସ°ଯତ

    ଏକନିଷ୍ଠ ସୁକର୍ତ୍ତବ୍ୟେ

ଚଳିଲି ସ°ସାରେ  ସଜଗ ସଚେତେ

    ପାପପୁଣ୍ୟ ଖଣ୍ଡାଧାରେ ।


ଛାଇ ଆଲୁଅର    ଲୁଚକାଳି ଖେଳ

     ଜୀବନ ଅଢ଼େଇ ଦିନ

ସୁଖ ପରେ ଦୁଃଖ  ଦୁଃଖ ପରେ ସୁଖ

      ଚକ୍ରବତ ଆବର୍ତ୍ତନ ।


ଧନ ଓ ସମ୍ପତ୍ତି    ପ୍ରିୟାପ୍ରେମ ପ୍ରୀତି

     ନୁହେଁ ସୁଖ ଶାନ୍ତି ମୂଳ

ବିଷୟ ଜଞ୍ଜାଳେ    ଘାରିହୁଏ ମନ

     ବୃଦ୍ଧି କରେ ଅହଙ୍କାର ।


ସହଜାତ ଅଟେ   ଜୀବନ ପ୍ରବୃତ୍ତି

     ଜୀବନ ସତ୍ୟ ସୁନ୍ଦର

ଜୀବନର ହୁଏ    ନିଶ୍ଚିତ ବିଜୟ

     ନାଶ ହୁଏ ଅନ୍ଧକାର ।


ଅମୃତ ଜୀବନ   ଜନ୍ମେ ବାରବାର

     ଖୋଜଇ ମୁକ୍ତି ପ୍ରଶାନ୍ତି

ସ°ଶୋଧନ କରେ  ତ୍ରୁଟି ଓ ବିଚ୍ୟୁତି

     କର୍ମ ସୃଜନରେ ମାତି ।


ଅନ୍ତ:କରଣରେ    ସୁଅନୁଚିନ୍ତନ

     ଭାବବୋଧ ପରିଚ୍ଛନ୍ନ

ଉଜ୍ଜ୍ୱଳେ ଜୀବନ   କଳଙ୍କ ବିହୀନ

    ଯେସନ ପୂର୍ଣ୍ଣମୀ ଜହ୍ନ ।

         



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract