Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Abstract Action

4  

Bijay Prusty

Abstract Action

ଅସହାୟ ଶୈଶବ

ଅସହାୟ ଶୈଶବ

1 min
396



ନିର୍ଦ୍ଦୟ ପଣରେ ଶୈଶବ ମୋହର

ତୁମେ ନିତି ନିିତି ଜାଳ

ଖେଳିବା ବୁଲିବା ବୟସରେ ଖଟେ

ଦେହୁବହେ ଶ୍ରମଝାଳ I


କେତେ ନୂଆ ନୂଆ ଜାମାପଟା ପିନ୍ଧି

ଖେଳୁଛି ତୁମର ଝିଅ

ଛିଣ୍ଡାଜାମା ପିନ୍ଧି ବାସନ ମାଜୁଛି

ଆଖିରୁ ଝରେ ମୋ ଲୁହ I


କାହିଁକି ମୋ ପ୍ରତି ଏତେ ଅବିଚାର

କାହାର କି ଦୋଷ କଲି

କାହିଁକି ମୁଁ ଏତେ କଷ୍ଟକରେ ନିତି

ଆଖି ଲୁହ ଢାଳି ଢାଳି I


ବିନା ଦୋଷେ କିଆଁ ଶୈଶବ ମୋର

ଅକାଳରେ ଝରିଯିବ

ଭଗବାନ ବୋଲି ଯଦି କେହିଥାଏ

ନିଶ୍ଚୟ ବିଚାର ହେବ I


ସତେ କି ମୋପାଇଁ ଶୁଭଦିନ ଟିଏ

ମୋ ହାତରେ ଧରାଦେବ?

ତା ଯଦି ନହୁଏ ସଂସାର ତୁମର

ଜଳି ପୋଡି ଧ୍ୱଂସ ହେବ I


        


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract