Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Lopamudra Parida

Abstract

4.5  

Lopamudra Parida

Abstract

ଅଫୁଟା ଫୁଲ

ଅଫୁଟା ଫୁଲ

1 min
212



"ଅଭିମାନ " କାହାଠି ଯେ!

ପଞୁରୀ ରେ ରହିବା ର ବାଧ୍ୟ

ସିଏ ସୁନାର ହଉ କି ଟିଣର

ଡେଣା କଅଁଳିବ କେମିତି ଯେ

କଟା ହେଉଥାଏ ନା ମୂହୁର୍ତ୍ତ ମୂହୁର୍ତ୍ତ

ପାଦରେ ଘୁଙ୍ଗୁର,ନୂପୂର,ଦାୟିତ୍ୱ,ବନ୍ଧନ

ର ଟାଣ ଚିକ୍ ଚିକିଆ ରଜ୍ଜୁ ।।

ଅଛି ନା ! ଅମାନିଆ ମନ

ଆଉ ଅମାପ ଶକ୍ତି

ନାଟ୍ଯଶାଳା, ଉଷ୍ମତା ର ଅଗ୍ନି

କୋମଳ ଶେଫାଳି ର ମାଦକତା

ଏକାଠି ।

ପଙ୍କିଳ ପଦ୍ମ, ନୀରବ ନୟନ ଭିତରେ

ସ୍ବପ୍ନ ଛୁଆଁ ଆଭା

ବାତାୟନ ର ରେଲିଂ ଧାରଦେଇ ଆସିପାରେ

ପାପୁଲିରେ ଧରିହେଲା ପରି

ଖଟରେ ବିଛେଇ ପଡିଥିବା

ଚନ୍ଦାଲୋକ।।

ଆନମନା ନୁହେଁ ସେ

କୁମୁଦ କଳିକାର ପ୍ରେୟସୀ

ମାଖିଦେଇ ବୁଣିଯାଉଥିବା କିରଣକୁ

ଏ ଗାଲ ସେ ଗାଲ କରି ।।

ଅଫୁଟା ଫୁଲଟି

କଢବେଳୁ କିଏ କାଇଁ ତୋଳିନିଏ ଯେ !

ରାତି ସାରା ପାଣିରେ ପକେଇ ରଖେ,

ସେ କି ଫୁଟିବାର ପ୍ରକୃତ ଉପାୟ ।।

ଉଡିଜାଣିଲେ ସିନା ସାରା ଆକାଶ ମୋର

ନହେଲେ କଣ ? ମୁଠାଏ ପାଉଁଶ କି ?

ପ୍ରାଚୀର ଭେଦି

ଦେବୀ ଦେବୀ ଲାଗୁଥିବା ଅନୁରାଗିଣୀ

ଅଫୁଟା ଫୁଲକୁ ତୋଳି ନେଲା ପରେ

ଅଭିମାନ ସବୁ ଶେଷ ।।

**********************



Rate this content
Log in