Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଅନ୍ତର ବେଦନା

ଅନ୍ତର ବେଦନା

1 min
343


ଜୀବନ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଜୁଇର ନିଆଁରେ

     ହୃଦୟଟା ଜଳି ଯାଏ

ଦହଗଞ୍ଜ କରି ଏମିତି ମାରେ ସେ

   ନା ବେଦନା ସହି ହୁଏ ।


ନା ଓଠ ଖୋଲି କହି ପାରେ କିଛି

    ନା ହସି ପାରେ ସିଏ

ମନର ଦୁଃଖକୁ ହୃଦୟରେ ଚାପି

    ଆଖି ଲୁହକୁ ସେ ପିଏ ।


ବନ ପୋଡି ଗଲେ ସମସ୍ତେ ଜାଣନ୍ତି 

    ମନ ପୋଡି ଗଲେ ନୁହେଁ 

ଅଜାଗା ଘାଆର ଯନ୍ତ୍ରଣାଟା ବେଶୀ

    ନା ତାକୁ ଦେଖେଇ ହୁଏ ।


ହାତରେ ନ ମାରି ଭାତରେ ମାରିଲେ

    ବଞ୍ଚିବାଟା କଷ୍ଟ ହୁଏ

ନା ଏଇ କଥା କେ କହି ପାରିବ ନା

    ବିଶ୍ବାସ କରିବ କିଏ ।


ଲୋକ ଦେଖାଣିଆ ସେବା କରୁଥିବ

     ଭିତରେ ପୂରା ଓଲଟା

ସବୁ ଲୁଟି ନେଇ ଅତ୍ୟାଚାର କରି 

    କରୁ ଥିବେ ହଟା ହଟା ।


ଖାଇବା ଦାନାକୁ ଛଡେଇ ନେଇଣ 

     ଓପାସେ ରଖେଉ ଥିବେ

ଯଦି ଘର ଆଡେ ଆସି ଗଲା କିଏ

    ଖାଇବାକୁ ବାଢି ଦେବେ ।


ଭୋକ ଓପାସରେ କଷ୍ଟ ପାଉଥିବ

     ଖାଉ ଥିବେ ମାଛ ମାଂସ

ତୁମ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ଅଭାବ ଦେଖି ସେ 

    ଦିଅନ୍ତି ମୁରୁକି ହସ ।


ନିଜ ଲୋକ ଏଠି ବେଶୀ ଶତ୍ରୁ ହ୍ବନ୍ତି

    ମିଛ ବଦଲାମୀ ଦ୍ୟନ୍ତି 

ପ୍ରତ୍ୟେକ ସମୟେ ଅପମାନ ଦେଇ

    ବେଦନା ବଢେଇ ଥାନ୍ତି ।


ପ୍ରେମର ଅନେକ ବିଫଳ ହେଇଣ

     ବେଦନାକୁ ସହୁ ଥାନ୍ତି 

ବିରହୀ ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା ସାଜିଣ

    ଆଖି ଲୁହ ଢାଳୁ ଥାନ୍ତି ।


ସ୍ୱାମୀ ସ୍ତ୍ରୀ ମଧ୍ୟେ ଥିବା ଦେଦନକୁ

    ନା ପ୍ରକାଶ କରି ହୁଏ

ଜଳି ଜଳି ସିଏ ବେଦନା ଜଇରେ

    ଦିନକୁ ବିତେଇ ଦିଏ ।


ଆଜିକାଲି ଲୋକେ ବେଦନା ଭରନ୍ତି

    ସହନ୍ତି ନି ସୁଖ କା'ର

ଜଳେଇ ଜଳେଇ ଏମିତି ମାରନ୍ତି 

   ସାଜିଥାନ୍ତି ସ୍ୱାର୍ଥପର ।


ଘର ଢିଙ୍କି ଯେବେ କୁମ୍ଭୀର ହେଇଣ

    ଆଘାତକୁ ଦେଉ ଥିବ

ସେମିତି ବେଦନାକୁ ନା କହି ପାରିବ

    କାନ୍ଦି କାନ୍ଦି ଦିନ ଯିବ ।


ନାରୀ କପାଳର ସିନ୍ଦୂର ଲିଭିଲେ

     ଅସହ୍ୟ ବେଦନା ଦିଏ

 ଯଦି କା'ର ସ୍ତ୍ରୀ ଛାଡି ଚାଲି ଯାଏ

   ନା ସେ ଦୁଃଖ ସହି ହୁଏ ।


ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ ମିଛେ ଭଲ ପାଉଥିବେ

    ଭିତରେ ସେ ଶୋଷୁ ଥିବେ

ସେ ବେଦନାଟା ଏମିତି ହୁଅଇ ନା

    କିଛି କହି ପାରୁ ଥିବେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract