Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Romance Tragedy

3  

Prabhati Mahapatra

Romance Tragedy

ଅନ୍ତର ଅନ୍ତରୀପେ ତୁମରି ଛବି

ଅନ୍ତର ଅନ୍ତରୀପେ ତୁମରି ଛବି

1 min
158


କାହିଁକି ମଉନ ପ୍ରିୟା କହୁ ନାହଁ କଥା

ତୁମ ନିିିରବତା ପାଇଁ ମନେ ଲାଗେ ବ୍ୟଥା । 


ଅନେକ ଦିବସ ହେଲା ରହିଛି ବିଚ୍ଛେଦେ

କେମିିିତି କା ଚୁପି ରହି ନକହୁୁଛ ପଦେ ।


କହିିିଥିଲି କର୍ତ୍ତବ୍ୟର ଦାସତ୍ୱରେ ବନ୍ଧା

କରୋନା ଚକ୍ରାନ୍ତେ ମୋର ବେନି ପାଦ ଛନ୍ଦା ।


ତଥାପି ଭୁଲିନି ତୁମେ, ରହିଛି ମୋ ଆସ୍ଥା

ନୀଳ ନୀଳମ୍ବୁ କୋଳରୁ ଦେଖେ ତୁମ ରାସ୍ତା ।


ଅନ୍ତରୀପେ ଅନ୍ତଃପୁୁର କରିଛି ନିର୍ମାଣ

ସେ ଅଟ୍ଟାଳିକା କାନ୍ଥେ ଭରା ତୁୁମ ପ୍ରେମ ଦାନ ।


ପାଦ ଦେଶ ହୃଦୟର ଚଟାଣକୁ ଧରି 

ଲକ୍ଷେ ପଦ୍ମ ଫୁୁୁଟୁ ଥାଏ ତୁୁମ ସ୍ମୃତି ପାରି ।


ଭାବନା ଲେପିତ ହୋଇ ସଜ୍ଜିତ କଠୋରୀ 

ପ୍ରୀତି ନୀଳମଣି ଦେଇ ଟାଙ୍ଗିଛି ଝାଲେରି ।


ଲାଳିତ୍ୟ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ବେଶ ବେନି ଜନଙ୍କର

ଗୃହେ ଖେଳୁଛନ୍ତି ଯେହ୍ନେ ରାଧା ଦାମୋଦର ।


ଅଗାଧ ଜଳ ରାଶିରେ ଚତୁଃପାଶ ଘେରା

ଦିଗବଳୟ ତୋରଣଟି ବାଢିଛି ପସରା ।


ନିକାଞ୍ଚନ ଦ୍ଵୀପେ ଆଜି ତୁମ ସ୍ୱପ୍ନ ଦେଖେ

ତୁମ ସୂର୍ଯ୍ୟ ମୁଖ ଭାବି ରହିଛି ମୁଁ ସୁୁୁଖେ ।


ଚନ୍ଦ୍ରାଲୋକ ଖେଳେ ଯେବେ ଦରିିଆ ବୁକୁରେ

ଅନୁରାଗେ ତୁୁମ ପ୍ରୀତି ସାଉଁଟି ମୁଁ ଧରେ ।


ବିଚ୍ଛେଦ ବିରହ ମୋତେ ଦିଏ ଯେତେ କ୍ଳେଶ

ତୁମ କଥା ଚିନ୍ତା କରି ସବୁ ହୁଏ ନାଶ ।


ପ୍ରେମ ନୁହେଁ ଉଚ୍ଛିଷ୍ଟ କି ପ୍ରେମ ନୁହେଁ ତିକ୍ତ

କେବେ ସିଏ ପରିଷ୍କୃତ କେବେ ସେ ଅବ୍ୟକ୍ତ ।


ବିରହ ଜାଳାକୁ ଯିଏ କରି ଯାଏ ପାନ

ସେପରି ପ୍ରେମୀ ଯୁଗଳ ସଂସାରରେ ଧନ୍ୟ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance