Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jashobant Pattanayak

Tragedy Inspirational Others

3  

Jashobant Pattanayak

Tragedy Inspirational Others

ଅନ୍ଧକାର

ଅନ୍ଧକାର

1 min
219


    

ଏଠି ଭୁଲସବୁ ଠିକ୍ ହୁଏ

ଛେଳିଟା କୁକୁର ହୁଏ

ଏକ ତୁଣ୍ଡ ଦବିଯାଏ ତିନିତୁଣ୍ଡ ଭିତରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ଦାଗୀ ଫୁଲମାଳ ପାଏ

ସାଧୁ ଜୋତା ମାଡ଼ ଖାଏ

ସତ ଲୁଚିଯାଏ ଡାହାମିଛ ଆଢୁଆଳରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ଦୁଃଶାସନ ଖସିଯାଏ

ଯୁଧିଷ୍ଠିର ବନ୍ଧାହୁଏ

ଧର୍ମ ଧ୍ୱଂସପାଏ ଅଧର୍ମର ପଶାପାଲିରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ଦୋଷୀ-ସାକ୍ଷୀ ଗୀତା ଛୁଏଁ

ନିର୍ଦ୍ଦୋଷଟା ସଜାପାଏ

ନ୍ୟାୟ ନାଶଯାଏ ଅନ୍ୟାୟର ହତିଆରରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ମନ୍ଦ ତାଳିମାଡ଼ ଖାଏ

ଭଲ-ଗୋଡ଼ ଟଣା ହୁଏ

ପାପ ପୂଜାପାଏ ପୁଣ୍ୟ ହୁଏ ଲୋକହସାରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ଅଯୋଗ୍ୟ ଆସନ ପାଏ

ଯୋଗ୍ୟ ମାଟିପରେ ଶୁଏ

ପ୍ରତିଭାର ଫୁଲ ଅକାଳରେ ଝଡିଯାଏରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ଅଳସୁଆ ସୁଖ ପାଏ

ପରିଶ୍ରମୀ ଦୁଃଖ ପାଏ

ଲାଞ୍ଚ ବଳେ ଅଗାଡି ବି ଧାନ ହୋଇଯାଏରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ସାନ ମାନ ଯଶ ପାଏ

ବଡ଼ ହୀନିମାନ ହୁଏ

ଅନୀତିର ପଦାଘାତେ ନୀତି ସଢି ମରେରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ରଙ୍କ ସଞ୍ଚେ ବୀର ଖାଏ

ଅନ୍ନଦାତା ଫାଶୀ ଦିଏ

ମାଛଦେଇ ନିଜ ପାଇଁ କଙ୍କଡାକୁ ରଖେରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


ଏଠି ଅନ୍ଧ ସେ- ଯା' ଆଖି ଥାଏ

ସବୁ ଜାଣି ଚୁପ୍ ରହେ

ସୂରୁଜଟା ଡୁବିଯାଏ ମାଳମାଳ ମେଘରେ -

ଆଜି ଆଲୋକ ତ ହଜିଯାଏ ଘନ

ଅନ୍ଧକାରରେ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy