Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prashantam Bapu

Abstract Inspirational Others

3  

Prashantam Bapu

Abstract Inspirational Others

ଅନ୍ଧ ଭକ୍ତ

ଅନ୍ଧ ଭକ୍ତ

2 mins
316



ଚମଡ଼ାକୁ ମୋଟା କର , ହୃଦୟକୁ ପଥର କର 

ସ୍ୱାର୍ଥପର ହେଇ କେବଳ ନିଜ କଥା ଚିନ୍ତା କର

ଆପେ ବଞ୍ଚିଲେ ଯାଇ ପରା ବାପ ର ନା ।


ଯିଏ ମରୁଛି ମରୁ 

ତୁମେ ଯେମିତି ବି ହେଉ ବଞ୍ଚିରୁହ 

ଚିରକାଳ ଏ ଧରାରେ ଏକା ଏକା

ସବୁ ମଣିଷ , କୁକୁର , ଘୁଷୁରୀ , ଗାଇ , 

ଅସରପା ଆଉ ଧର୍ମ ବଞ୍ଚିଥିବା ଯାଏଁ ।


ମଣିଷ ଗୁଡ଼ା ଯେତେ ପୋକମାଛି ପରି ମରିବେ 

ଆଉ ମଲା ଯାଏଁ ଡ଼ରି ଡ଼ରି ବଞ୍ଚିବେ 

ତୁମର ତ ସେତେ ଲାଭ ।

ଜୀବନ ଅପେକ୍ଷା ମୃତ୍ୟୁର ବେପାରଟା 

ଅଧିକ ଲାଭଦାୟକ ଆଉ ସୁରକ୍ଷିତ ବି ।


ଏ ଶଳା ! ତୁଚ୍ଛ ଛୋଟ ଜାତିଆ ବାମନ ଗୁଡ଼ାଙ୍କୁ 

ପାରୁ ଯାଏଁ ଡ଼ରେଇ ଧମକାଇ ନ ରଖିଲେ 

ଦିନେ ଯେ ତୁମକୁ ପୁରା ଗିଳି ବସିବେ ।


ଗଣତନ୍ତ୍ର ଆଉ ସମାନ ଅଧିକାରର 

ମିଛ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତିରେ ମତୁଆଲା ହେଇ 

ସ୍ୱପ୍ନ ଦେଖିବାକୁ ସାହସ କରିବେ ।

ବାପଗୋସାପ ଅମଳରୁ ସଂରକ୍ଷିତ 

ସିଂହାସନକୁ ପାଇବାକୁ ହାତ ବଢ଼ାଇବେ । 

 


ତା ପୂର୍ବରୁ ସେମାନଙ୍କ ଡେଣାକୁ କାଟି ,

ମେରୁଦଣ୍ଡ ହାଡ଼କୁ ଭାଙ୍ଗି , 

ଆଖିରୁ ନିଦ ଛଡ଼ାଇ ନେଇ 

ନିଶାଗ୍ରସ୍ତ ଆଉ ବୁଦ୍ଧିହୀନ ପଙ୍ଗୁ ନକଲେ 

ଦମନ କରିବାଟା ଯେ ମୁସ୍କିଲ୍ ହେଇଯିବ । 


ତେଣୁ ସୟନେ ସପନେ ଜାଗରଣେ

ସାମ ଦାମ ଦଣ୍ଡ ଭେଦ ଦେଇ 

ଏକ ମାତ୍ର ବିକଳ୍ପ ବିହୀନ ତ୍ରାଣକର୍ତ୍ତା ସାଜ ।


ଏବେ ସବୁ ଆଉ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ତ କିଣା ଯାଇପାରେ 

ଏଠି ନିଜକୁ ବିକିବାକୁ ସଭିଏଁ ତତ୍ପର

ପଦମର୍ଯ୍ୟାଦାର , ଦାସତ୍ୱର ସୁରକ୍ଷିତ ଶିକୁଳିରେ 

ବନ୍ଧା ହେବାକୁ ସଭିଏଁ ଆଗଭର ।


ଅନାୟସରେ ଭାଇ ବନ୍ଧୁର ତଣ୍ଟି କାଟିବା 

ଦେଶ , ମା , ଭଉଣୀକୁ ହାଟରେ ନିଲାମ କରିବା 

ଏବେ ବୁଦ୍ଧିମତାର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ନିଦର୍ଶନ ସବୁ ।

ସେମାନଙ୍କୁ ପୁଣି ଧର୍ଷିତ ହେବାର ଦେଖିବାଟା  

ଅତିପ୍ରିୟ ମନୋରଞ୍ଜନ ଭରା ରିଏଲିଟି ସୋ ! 


ଅସୁମାରୀ ସଭିଙ୍କର ଭୋକ ଆଉ ତୃଷ୍ଣା 

ମଣିଷ ତା'ର ବୁଦ୍ଧି ଆଉ ବିଜ୍ଞାନ ଲଗେଇ 

ସବୁ କିଛିକୁ ଭକ୍ଷଣ ଯୋଗ୍ୟ କରିସାରିଛି ।  


ସମସ୍ତ ରକ୍ତ , ମାଂସ , ଝାଳ ବଦଳରେ 

ଦୁଇ ବେଳା ଦୁଇ ମୁଠା ମାଗଣା ଖାଇବାର 

ଯିଏ ମିଛ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ଦେଲା ସେ ହିଁ ଏବେ 

ମହାନ ରାଜନେତା , ଦଇବ ବିଧାତା ।


କ'ଣ ଚାହୁଁଛ ତୁମେ ?

ସମସ୍ତ ଶକ୍ତି ଆଉ ସମ୍ଭଳକୁ ଅକ୍ତିଆର କରି

ସଭିଙ୍କୁ ମେଣ୍ଢା କରି ମେଷ ପାଳକ ହେବ ?


କିଏ ତୁମେ ଆଉ କାହାର ପ୍ରରୋଚନାରେ 

ଏମିତି ତାଣ୍ଡବଲୀଳା ରଚିବାକୁ ସଂକଳ୍ପ କରିଛ ? 

ତୁମେ ହିଁ ତୁମ ନିଜର ଇଶ୍ୱର , 

ନା ଅନ୍ଧକାରର ଅନ୍ଧ ଭକ୍ତଟିଏ ମାତ୍ର ?



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract