Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Abstract Others

4  

Sarojini Mishra

Abstract Others

ଅକୁହା ବ୍ୟଥା

ଅକୁହା ବ୍ୟଥା

1 min
408


ଦଶଟା ବାଜିଲେ କାନ୍ଧରେ ବସ୍ତାନୀ

ଖାଲି ପାଦେ ଯାଉଥାଏ

ପାଣି କାଦୁଅରେ ଖେଳି ଖେଳି ପୁଣି

ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ପହଞ୍ଚେ ।


ଖେଳ ଛୁଟୀ ହୁଏ ଖାଇବା ପାଇଁ କି

ଘରେ ଶିଶୁ ଗଣ ଯା'ନ୍ତି

ଘରେ ଯାଇ ଦେଖେ ବାପା ଶୋଇଛନ୍ତି

ଉପାୟ କିଛି ନ ପାଇ ।


ମାଆ ଆଖି ଥିଲା ଲୁହ ଛଳ ଛଳ

ଅସହାୟତାର ଛାପ

ପାଣି ଗିଲାସରେ ମା' ହାତ ପରଶେ

ଭୁଲୁଥିଲି ମୋର ଦୁଃଖ ।


ଅକୁହା ବ୍ୟଥାକୁ ସାଙ୍ଗରେ ନେଇ ମୁଁ

ବିଦ୍ୟାଳୟେ ଫେରୁଥିଲି

ବାପା ମାଆଙ୍କର ଅସହାୟତାକୁ

ଅଙ୍ଗେ ମୁଁ ନିଭାଉଥିଲି ।


ନୂଆ ଶ୍ରେଣୀକୁ ମୁଁ ଉତ୍ତୀର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଲେ

ପୁରୁଣା ବହିର ଖୋଜା

ଖାତା ବହି ପାଇଁ କେତେ ହନ୍ତସନ୍ତ

ଅକୁହା ଥିଲା ସେ ବ୍ୟଥା ।


ତଥାପି ମନରେ କ୍ରୋଧ ଅବା ରାଗ

କେବେ ଜାତ ହୋଇନାହିଁ

ଅକୁହା ବ୍ୟଥା ମୋ ପଢିବା ଇଚ୍ଛାକୁ

ଦମନ କରି ପାରିନି ।


ଅକୁହା ବ୍ୟଥାର ଚୌହଦୀ ଉପରେ

ମୋ ଧୈର୍ଯ୍ୟ ମହଲ ଗଢ଼ା

ସେ ମହଲ ମୋତେ ଦୃଢ କରି ଅଛି

ଆଜି ମୁଁ ହୋଇଛି ଛିଡା ।


ବାପା ମାଆଙ୍କର ଅସହାୟତା ଯେ

ବ୍ୟଥିତ ଯେ କରିଥିଲା

ହେଲେ ଭାଙ୍ଗି ନାହିଁ ବ୍ୟଥିତ ହୋଇ ନି

ବ୍ୟଥା ଯେ ପ୍ରେରିତ କଲା ।


ଅକୁହା ବ୍ୟଥା ମୋ ଅତି ଆପଣାର

ପାଦେ ପାଦେ ଶିକ୍ଷା ଦିଏ

ସେଇ ଶିକ୍ଷା ପୁଣି ମୋ ବର୍ତ୍ତମାନର

ଆଶୀର୍ବାଦ ହୋଇଯାଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract