Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Shanti Mishra

Comedy

3  

Shanti Mishra

Comedy

ଅବୁଝା ସତ୍ୟରୁ ଗୋଟିଏ

ଅବୁଝା ସତ୍ୟରୁ ଗୋଟିଏ

1 min
410



ସେଦିନର ସେଇ ଝିଅ ଟି

ଓଢଣା ଭିତରେ ଲୁଚାଉ ଥିଲା ଯାର ମୁଁହଟି l

ଚୁପି ଚୁପି କଥା କହୁଥିଲାଟି

ସମସ୍ତଙ୍କୁ କେତେ ଡରି ଡରିକି l

ସମୟର ଆବର୍ତ୍ତମାନରେ

ବଦଳି ଗଲା ବହୁତ କିଛି l

ଆଜି ପୁଣି ସେଇ ଝିଅଟି

ସଭା ସମିତିରେ ଭାଷଣ ଦଉଅଛି l

ନଡରି କାହାକୁ ଟିକେବି

ଦୂରେଇ ସବୁ ସମସ୍ୟାକୁ l

ବଦଳୁ ଥିବା ଯୁଗ ସଙ୍ଗରେ

ଉଡିଗଲା ବହୁ ଦୂରକୁ l

ହେଲେ କାହାର କଣ ଗଲାଟି

କାହିଁ ବଢାଅ ଏତେ ଉତ୍ସୁକତାକୁ l

ତାକୁ ଏତେ ବର୍ଣନା କରି

କଲମ କାଗଜେ ଲେଖିବାକୁ l

ତାର ଯାହା ଇଚ୍ଛା ତାହା କଲା ଟି

ଏତେ ଆଲୋଚନା କରିବାର କଣ ଅଛିଟି l

ସେ ଯୁଗ ଏ ଯୁଗ ସଙ୍ଗେ ତୁଳନା କରି

ସମୟ କାହିଁକି ସାରୁଛନ୍ତି କେଜାଣି l

ଶଦ୍ଦରେ ଶଦ୍ଦର କାହିଁକି ଏ ଯୁଦ୍ଧ

ଭୁଲ ଠିକ୍ ବାଛି କର ସମୟ ଅପଚୟ l

ଯେତେବେଳେ ତାର ଯାହା ଇଚ୍ଛାହେଲା

ତା ହାତରେ ଥାଉ ତାର ଜୟ ପରାଜୟ l

ସମସ୍ତଙ୍କ ଅଛି ସମାନ ଅଧିକାର ବଞ୍ଚିବାରେ

ଠିଆ ହୁଅ ନାହିଁ କାର ବାଟ ଓଗାଳି l

ତା ଖୁସିରେ ତାକୁ ବଞ୍ଚିବାକୁ ଦିଆ ଯାଉ

ତାର ରାସ୍ତାରେ ଗାତ ନଖୋଳି l


Rate this content
Log in