Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shanti Mishra

Others

3  

Shanti Mishra

Others

ନୂତନ ବର୍ଷର ଶୁଭେଚ୍ଛା

ନୂତନ ବର୍ଷର ଶୁଭେଚ୍ଛା

1 min
191



ଦୁଇ ହଜାର ତେଇଶି, ଦେଇଗଲା ତୁମ ଆସିବାର ଶୂଭ ବାରତା l

କିପରି ସ୍ଵାଗତ କରିବୁ ମନେ ଏବେଠୁ ଅସ୍ଥିରତା ll

ଗତ ବର୍ଷରେ ଦେଇଥିବା କଥା ଯାହା କରି ପାରିନି ସେ ରକ୍ଷାl

ଏ ବର୍ଷ ପୂରଣ ହୋଇଯିବ ବୋଲି ଦେଇଛି ସେ ଭରଷା ll


ନୂତନ ସ୍ପନ୍ଦନ, ନୂତନ ଉତ୍ସାହ, ନେଇ ହେବୁ ଜାଗ୍ରତ l

ଗତ ବର୍ଷ ପରି ଏ ବର୍ଷ ବି କରୁଅଛୁ ଶପଥ ll

କେତେ ସତ ହେବ କେତେ ନହେବ ସେକଥା ତୁମେ ଜାଣିଛ l

ନିଜ ଶକ୍ତି ଅନୁସାରେ ଆମେ କେବଳ କରିଯିବୁ ପ୍ରୟାସ ll


ଦୁଖୀ, ରୋଗୀ, ଭୋକା କେହି ନରହନ୍ତୁ ତୁମ ରହଣି କାଳରେ l

ଅତନ୍ତ ଏତିକି କାମନା କରି ତ ପାରିବୁ ତୁମ ପାଖରେ ll

ସୁନ୍ଦର ଏ ସଂସାରର ନହେଉ ଅବକ୍ଷୟ, କେବେ ବି ଝଡ ବାତ୍ୟାରେl

ରଖିଚୁ ଯେତିକି ଭରଷା ସେତିକି ଆସ୍ଥା ତୁମ ଉପରେll


ଦୁଇହଜାର ଚବିଶ ଆସ କିଛି ବିସ୍ମୟକର ଉପହାର ନେଇ l

ଆଶ୍ଚଜ୍ୟରେ ବିଶ୍ଵବାସୀ ସ୍ତମ୍ଭୀଭୂତ ହୋଇ ଯାଉ ରହି ll

ଦୀର୍ଘ ବର୍ଷ ଧରି କରୋନା ସହିତ ଯୁଧ୍ୟ କରି କରି ଯାଇଅଛି ସେ ଥକିl

ଆତ୍ମସମର୍ପଣ କରି ନହିଁ ସତ, କିନ୍ତୁ ଲୋଡ଼େ ତୁମ ସାହାଯ୍ୟ ଓ ସହାନୁଭୁତି ll




Rate this content
Log in