Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyochhna rani Devi

Abstract

4  

Jyochhna rani Devi

Abstract

ଅବସୋସ

ଅବସୋସ

1 min
185



ଜୀବନର ଚଲାପଥ ଧାରେ

   ଦୋଛକିର ନଈ ମୁହାଣିରେ

କେତେ କଣ୍ଟା କେତେ ଫୁଲ

  ପ୍ରାପ୍ତି ଆଉ ଅପ୍ରାପ୍ତିର ମୂଲ

ପ୍ରତିନିତି ବଦଳିବା ବେଶ

  ଜୀବନରେ ଭରେ ଅବସୋସ ।


ବାହୁଡିବା ବେଳ ହୋଇଯାଏ

   ଖେଳୁଖେଳୁ ଖେଳ ସରିଯାଏ

ଆଶା ସବୁ ନିରାଶାରେ ହଜେ

 ଅନିର୍ବାଣ ଦୀପଶିଖା ତେଜେ

ଜୀବନ ପ୍ରଦୀପ ଜଳାଇବା ଆଶ

  ସଦା ଆଣି ଆସେ ଅବସୋସ ।


କିଏ ହାରେ କିଏ ଏଠି ଜିତେ

  ଜଗତର କଲ୍ୟାଣ ସାଧିତେ

କିଏ ଦିଏ ପ୍ରାଣ ବଳିଦାନ

  ସ୍ଵାର୍ଥପର ସ୍ଵୀକାରେ ଆହ୍ଵାନ

ଭରିଯାଏ ପ୍ରୀତିର ଉଚ୍ଛ୍ଵାସ

  ବଳି ଦେଇ ସର୍ବ ଅବସୋସ ।


ସ୍ମୃତିର ସେ ସୁନା ଫରୁଆରେ

   ବନ୍ଧାପଡେ ତାବିଜ ମଧ୍ୟରେ

ଆଶାର ସେ ଶତ ଶତଦଳ

  ମ୍ଳାନ ଆଉ ନିସ୍ପ୍ରାଣ ପାଂଶୁଳ

ମଉନରେ ଦହି ହୋଇ କ୍ଳେଶ

  ଆଣେ ଯେତେ ଥାଏ ଅବସୋସ ।


କର୍ମ ସଂସ୍ଥାପନ ଅଧ୍ୟୟନ

  ପ୍ରୀତିସୁଧା ଦିବ୍ୟ ସମ୍ମୋହନ

ବିବାହର ଅତୁଟ ବନ୍ଧନ

  ଚିନ୍ତା ଆଉ ଭାବର ଚିନ୍ତନ

ଭୁଲଠିକ୍ ହିସାବର ଶ୍ଵାସ

  ରୁଦ୍ଧ କରେ ସର୍ବ ଅବସୋସ ।


ଜୀବନରେ ସନ୍ତାପିତ ପ୍ରାଣ

  ଅନଳରେ ହୁଅଇ ଦହନ

ମିଠାମିଠା ଯେତେ ମଧୁସ୍ମୃତି

 ସଂକଟର ସବୁ ଭୟଭୀତି

ପ୍ରାଣ ସାଥେ ହୋଇଥାଏ ଶେଷ

  ଜଳେ ଚିତା ରହେ ଅବସୋସ ।


  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract