ବୀର ପୁଙ୍ଗବ ଓଡ଼ିଆ ଆମେ କଳା ସଂସ୍କୃତି ର ସାରଥି ଜୀବନ ଦେଇ କରିଲେ ରକ୍ଷା ନିଜ ଜାତି ନିଜ ମାଟି କୁ ବୀର ପୁଙ୍ଗବ ଓଡ଼ିଆ ଆମେ କଳା ସଂସ୍କୃତି ର ସାରଥି ଜୀବନ ଦେଇ କରିଲେ ରକ୍ଷା ନିଜ ଜାତି...
ଅମର ସ୍ୱପ୍ନ ଅମର ସ୍ୱପ୍ନ
ଅସରାଏ ବର୍ଷା ଚଗଲା ପବନ ନୂଆର ପରଶେ କାଳେ ଲିଭି ଯିବ ସ୍ମୃତି ପଦଚିହ୍ନ ଅସରାଏ ବର୍ଷା ଚଗଲା ପବନ ନୂଆର ପରଶେ କାଳେ ଲିଭି ଯିବ ସ୍ମୃତି ପଦଚିହ୍ନ
ଭାଷାକେ ଜଗି ରଖବୁ ଵଏଲେ ମାଟି ମା ଖୁସ ରଖବା ତତେ । ପାଠ ପଢ଼ ବାବୁ ନିନି ରଖ ମାବୁଆର ନା, ନାଇଁ ପଢଲେ ସତେ ବୁଡିଯିବ... ଭାଷାକେ ଜଗି ରଖବୁ ଵଏଲେ ମାଟି ମା ଖୁସ ରଖବା ତତେ । ପାଠ ପଢ଼ ବାବୁ ନିନି ରଖ ମାବୁଆର ନା, ନ...
ଝରୁଝରୁ ଦିନେ ଶୁଖିଯାଏ ଝର ମାଡିଯାଏ ଦେହେ ଖାଲି ବାଲୁଚର ଶୁଷ୍କନଈ ଟିଏ ହୋଇ ପଡିରହେ ଭେଟିପାରେ ନାହିିଁ କେବେ ସେ ... ଝରୁଝରୁ ଦିନେ ଶୁଖିଯାଏ ଝର ମାଡିଯାଏ ଦେହେ ଖାଲି ବାଲୁଚର ଶୁଷ୍କନଈ ଟିଏ ହୋଇ ପଡିରହେ ଭେଟିପ...
ଦୀପଙ୍କର ଦୀପକ ଦୀପିକା ର କାନ୍ତି ଦ୍ୱାରା ହୁଏ ଅଞ୍ଜଳି, ଶ୍ରୀ ମହାଲକ୍ଷ୍ମୀ ଦୀପଲକ୍ଷ୍ମୀ ଙ୍କୁ ସମର୍ପଣ ହୁଏ ଦୀପାବଳି ... ଦୀପଙ୍କର ଦୀପକ ଦୀପିକା ର କାନ୍ତି ଦ୍ୱାରା ହୁଏ ଅଞ୍ଜଳି, ଶ୍ରୀ ମହାଲକ୍ଷ୍ମୀ ଦୀପଲକ୍ଷ୍ମୀ ଙ୍କୁ...