Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sarmistha Bhuyan

Abstract Others

4.7  

Sarmistha Bhuyan

Abstract Others

ଗୋଟିଏ ଜୀଵନ

ଗୋଟିଏ ଜୀଵନ

1 min
254


ଗୋଟିଏ  ଜୀଵନ 

ଅସରନ୍ତି ସ୍ୱପ୍ନ 

ଆଶା ଅସୁମାରୀ 

ଅମାନିଆ ମନ 

ଖିଆଲେ ଖିଆଲେ 

ପ୍ରୀତିର ସଂଧାନେ 

ଜୀବନେ ପାଇଲି 

ମୋଡ଼ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ 

କିନ୍ତୁ ଏକି ହେଲା 

କେମିତି ବନ୍ଧନ 

ସ୍ଥିତି ଖୋଜୁ ଖୋଜୁ 

ହେଲି ସନ୍ଦିହାନ 

ଅସରାଏ ବର୍ଷା 

ଚଗଲା ପବନ 

ନୂଆର ପରଶେ 

କାଳେ ଲିଭି ଯିବ 

ସ୍ମୃତି ପଦଚିହ୍ନ 

ତଥାପି ମାନୁଛି 

ଆତ୍ମାର ଆହ୍ୱାନ 

ବିଶ୍ୱାସେ ସମ୍ପର୍କ 

ଏଇତ ଜୀବନ 


Rate this content
Log in