Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRABINA KU, KHADANGA

Abstract

4  

PRABINA KU, KHADANGA

Abstract

ଅଭୁଲା ମୁହୂର୍ତ୍ତ

ଅଭୁଲା ମୁହୂର୍ତ୍ତ

1 min
307


ଭୁଲିବାକୁ ଚାହେଁ ହେଲେ ଭୁଲିପାରେନି

ତୁମ ନିରୀହ ଚେହେରା

ଅତିବାହିତ ହୋଇଥିବା ଅଭୁଲା ମୁହୂର୍ତ୍ତ

ସ୍ମୃତିର ଅସରନ୍ତି ପସରା ।


ମନେପଡେ ଅତୀତ ସମୟ ଗୁଡ଼ିକ

ଗଲେ ଆଖି ଅନ୍ଧାର ଭିତରକୁ

ଖୋଲିଦେଲେ ଆଖି ଚାଲିଯାଏ ସବୁ

ଅଜଣା ଆଉ କେଉଁ ରାଇଜକୁ ।


କାହିଁକି ହୁଏ ବାରମ୍ବାର ଏପରି

ଅନୁଭବର ଶୃଙ୍ଖଳା ଭିତରେ

କୋଣ ଅନୁକୋଣ ପ୍ରକମ୍ପିତ ହୁଏ

ତୁମ ଚିହ୍ନା ମୁହଁ ପାଖରେ ।


ସବୁକିଛି ଦୂରେଇ ଗଲା ପରେ ପରେ

କାହିଁକି ଯେ ମନ ଖୋଜେ

କେଉଁ ଗହଳି ଚାଦର ତଳେ ଉଙ୍କିମାରେ

ବୃଥା ଭାବନାର ନାନା ରଙ୍ଗେ ।


ଭୁଲ ନଥାଇ କରିଥିବା ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ ପାଇଁ

ଦୋଷ ବାଟକାଟି ଯାଏ

ଭୁଲିବାର ବାହାନା କରୁକରୁ କାହିଁକି

ଅଭୁଲା ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମନେ ପଡ଼ିଯାଏ ।


ଭୁଲିବାକୁ ଯେତେ ଚେଷ୍ଟା କରୁଥାଏ

ଶୟନେ ସପନେ ଜାଗରଣେ

ପାଇବାର କେଉଁ ଲୋଭ ଅପେକ୍ଷା କରିଥାଏ

ଭୁଲିଯିବା ପାଖ କୋଣେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract