Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance Classics Inspirational

4  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance Classics Inspirational

ଅଭିମାନୀ

ଅଭିମାନୀ

1 min
23.4K


ମିଞ୍ଜି ମିଞ୍ଜି ସଂଜେ ସେ'ତ ତନ୍ଦ୍ରାୟିତ ସପନ

ଭିଜି ଭିଜି ନାଚୁଥିବା ଅଣାୟତ ଶ୍ରାବଣ ।।

ସେତ ପ୍ରେମ ସାତ ରଂଗ

ମୃଛନାର ସପ୍ତ ରାଗ ।

ଅଭିମାନେ ଜଳୁଥିବା-ଦହନର ଶିଖାଟିଏ ।।0।।

ଭାବେ ମୁଁ ସେ'ଚଇତାଳି

ଖେଳିଖେଳି ଲୁଚକାଳି 

ଫଗୁଣର ପୂନିଅଁରେ

ହାତେ ଧରି ଫଗୁଥାଳି

ସକାଳର ଫଗୁଣ ସେ

ମନ ତଳ ଦହନ 

ଶିହରିତ ପ୍ରାଣ ତଳେ-ପ୍ରଣୟ ଭରିଦିଏ।।୧।।

ଚାଲିଗଲେ ଫୁଲ ଝରେ

ହସେ ତା'ର ମପ ଭରେ

ଆଖିର କଜଳ ଗାରେ

କହେ କିଛି ଇଶାରାରେ

ସିଏ ସ୍ମୃତି ସେତ ଗୀତି

ଜୀବନର ପରିଣତି

ମନ ତଳେ ଉଙ୍କି ମାରେ-ଗାଇବାକୁ ଇଛାହୁଏ ।।୨।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance