Anita Dash

Classics Others

3  

Anita Dash

Classics Others

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ

1 min
230



କାଶତଣ୍ଡୀ ମନେ ହରଷତା ଭରି

ଭକତ ପରାଣେ ସରସତା ଭରି

(ତୁମ)ନାମର ମହତ୍ତ୍ୱ ଚରିତାର୍ଥ କରି

ଶାରଦୀୟ-ନଭ ମଣ୍ଡଳୁ ବାହାରି;

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ I


ଭୟ-ବିଭୀଷିକା ଦୂର ହୋଇଯାଉ

ଅଶାନ୍ତ-ଜୀବନେ ଶାନ୍ତି ଭରିଯାଉ

ନିରାଶ ମନରେ ଆଶା ଖେଳିଯାଉ

ବିଷାଦ-ବଦନେ ହସ ବୋଳିହେଉ।

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ I


ମାଆ ସିନା ବୁଝେ ସନ୍ତାନର ବ୍ୟଥା,

ଭକତ ପ୍ରାଣର ଅକୁହା ବାରତା !

ମହିଷା ନିଧନ ପାଇଁ ତୁମେ ମାତା

ତେଜି ଦେଇଥିଲ ନାରୀ ସମ୍ଭ୍ରମତା !

ଦୁଷ୍ଟ ନିବାରଣେ, ସନ୍ଥ ପରିତ୍ରାଣେ,

ଏତେ ବଡ ତ୍ୟାଗ ଅଛିକି ଭୂବନେ ?


ଭକ୍ତ ମନେ ତେଣୁ ଜାଗିଛି ବିଶ୍ୱାସ

ବିକଳ୍ପରେ ହେଉ ଭୁତାଣୁ ବିନାଶ

ଅଟକି ନଯାଉ ନିରୀହ ନିଶ୍ୱାସ

ମାଆ- ମମତାର ରହିଯାଉ ଯଶ ।

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ ।

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ I


ଜୀବନଟା ସତେ କି ଅମୁଲ ମୂଲ!

ଅର୍ଥ-ପ୍ରତିପତ୍ତି-ଯଶ ତୁଚ୍ଛ ମୂଲ୍ୟ

ବଳି ଦେଲୁ ହିଂସା, ଷଡ଼ରିପୁ 'ମା'ଲୋ ।

ରଖି ତୋ ଭକତ-ବିଶ୍ୱାସର ମୂଲ୍ୟ ;

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ ।

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ I


ଅନ୍ତରେ ଭକତି-ନଇବେଦ୍ୟ ଘେନି,

ସ୍ୱାଗତ କରୁଛୁ ତୁମ ଆଗମନୀ

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ

ଆସ ମା ଦୁର୍ଗେ! ଆସ I



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics