Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Action Classics Inspirational

3  

Satyanarayan Sahoo

Action Classics Inspirational

ଆଲୋକ ଓ ଉତ୍ତାପ

ଆଲୋକ ଓ ଉତ୍ତାପ

1 min
111



ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ଯ ଚକିତ କରେ ଦେଖି ବିଶ୍ବଲୀଳା

ବିଶ୍ବନିୟନ୍ତାଙ୍କ  ବିଧି କଳା ସୁ‐ବିପୁଳା ।


ରହସ୍ଯମୟୀ ପ୍ରକୁତି ଗୋପନ ଭଣ୍ତାରେ

ସଯତନେ ଭରା ବହୁ ବିଭା ନିରନ୍ତରେ  ।


ବୈଜ୍ଞାନିକେ ଖୋଜି ତାହା କରି ଆବିଷ୍କାର

ଅର୍ପନ୍ତି ଜୀବନେ ବହୁ ବିଭବ ସମ୍ଭାର ।


ମାୟା ମୟୀ ପ୍ରକୁତିର ରହସ୍ଯ ଗାରିମା

ଅନାଦି ଅନନ୍ତ ଯାର ନାହିଁ ପରିସୀମା ।


ଅକଳନ କଳା ବିଦ୍ଯା ଜ୍ଞାନ ଓ ବିଜ୍ଞାନ

ଅନାୟାସେ ସାଧେ ନର ସବୁଠି ଧୂରୀଣ ।


ଗବେଷଣା କରି କାଢେ ବହୁ ତଥ୍ଯ ରାଶି

ଆପଣା ଜୀବନ ଭରେ ନିତ୍ଯ ସେହୁ ଖୁସି ।


ହରଷ ମୁଖର କରେ  ଭାବର ପ୍ରାବଲ୍ଯେ

ଦୁର୍ମୂଲ୍ଯ ବିଭା ‐ବିଭବେ ଲଗାଏ ସେ କାର୍ଯ୍ଯେ ।


ସୂର୍ଯ୍ଯ ହିଁ ସକଳ ଶକ୍ତି ଆଧାର ଅଟନ୍ତି

ତାଙ୍କ ଠାରୁ ସର୍ବେ ତାପ ଆଲୋକ ଲଭନ୍ତି ।


ହେଲେବି ମଣିଷ ନିଜ ସାଧନା ପ୍ରକାଶି

ଆଲୋକ  ଉତ୍ତାପଦାୟୀ ଦ୍ରବ୍ଯ ନିର୍ମାଣିଛି ।


ଅନେକ ପ୍ରକାର ଉତ୍ସ ତାପ ଆଲୋକର

ରହି ମଣିଷ ସାହାର୍ଯ୍ଯ କରି ନିରନ୍ତର  ।


କାଳକ୍ରମେ ସେ ସକଳ ହୋଇଯାଏ ଶେଷ 

ପୁଣି ଉଦ୍ଭାବିତ ହୋଇ ଥାଏ ଆନ ଉତ୍ସ ।


ଅନାଦି କାଳରୁ ଏହି ଧାରା ଅବିଛିନ୍ନ

ଚଳି ଆସିଛି ଚଳିବ ନିତ୍ଯ ଚିରନ୍ତନ  ।


ବିଦ୍ଯୁତର ଆବିଷ୍କାର କରି  ନର ଆଜି

ଅଶେଷ ପ୍ରକାର କାର୍ଯ୍ଯ ସୁସହଜେ ସାଧି  ।


ପାରୁଅଛି ସୁ‐କୌଶଳେ ସବୁ ଅନାୟାସେ

ସବୁବେଳେ ଆନନ୍ଦରେ ତା'ର ବେଳା ବିତେ ।


ବିଦ୍ଯୁତ ଶକ୍ତିର ହୋଇ ନାନା ରୂପାନ୍ତର

ଆଲୋକ ଉତ୍ତାପ ଦାନେ ଥାଏ ନିରନ୍ତର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action