Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratap Chandra Mishra

Classics

3  

Pratap Chandra Mishra

Classics

ଆବର୍ତ୍ତମାନ୍ ଯୁଗ

ଆବର୍ତ୍ତମାନ୍ ଯୁଗ

1 min
197



ଡିବିରି ବତି ର ଆୟୁଷ ସରିଲା 

ଲଣ୍ଠନ ପ୍ରଭାବରେ ।


 ଦୁନିଆ ଜ୍ଵାଳା ରେ ବୟସ ବଢିଲା

ବିଜୁଳି ବତୀ ର ସମାହାରେ ।


ଝାଟି ମାଟି ଘର ଚାଳ କୁଡିଆ ପୀଠ

ଲଣ୍ଠନ ପ୍ରଦୀପ ଦିଗ୍ଦର୍ଶନ ଥିଲା ଶାନ୍ତ ବାଟ ।


ଭାଗବତ ଟୁଙ୍ଗି ଖଞ୍ଜଣି ତାଳେ ସଂକୀର୍ତ୍ତନ ଭଜନେ ମାତିଥିଲା ଭକ୍ତ।


ଭକ୍ତ ଭଗବାନ ଙ୍କ ଭକ୍ତି ସେଇଠି 

ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ଚେତନା ଜାଗ୍ରତ ।


ନିର୍ବିକାର ହୋଇ ଗାଆଁ ପରିବେଶ ସେଇଠି

ଜ୍ଞାନୀ ମୁନି ହେଉଥିଲେ ସମ୍ମିଳିତ।


ମଇଳା ଇନ୍ଧନ ଦିକି ଦିକି ଜାଳି

ଜ୍ଞାନ ମାର୍ଗ ପ୍ରଶସ୍ତ ଥିଲା ।


ଅଲୋଡା ଏବେ ଲଣ୍ଠନ ଫଟା କାଚ ସାଥେ କଳଙ୍କିତ ହୋଇଗଲା।


ବିଜୁଳି ବତୀ ର ମୋହ ମାୟା ଜାଲ

ବୟସ ଫଟା ରେ ପଙ୍ଗୁ ହେଲା ଅକର୍ମଣା ।


ଖଞ୍ଜଣି ହଜିଛି ଉତ୍ତର ବୟସେ

ଫଟା କାଚ କି ଆଉ ଯୋଡ଼ିବ ଆତ୍ମା ପରମାତ୍ମା ଙ୍କ ଭାବନା ?


ଶିଥିଳ ଅବୟବ ଭୁଲା ପ୍ରଭୁ ଭାବ

ପଥରୋଧ ଜ୍ଞାନ ଶକ୍ତି ।


ଆବର୍ତ୍ତମାନ ରେ ଋତୁ ଚକ୍ର ପରି ପ୍ରାଣୀ

ଘୂରୁ ଥାଏ ନ ପାଇ ସେ ଜୀବ ମୁକ୍ତି.....।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics