Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

swapna borse

Inspirational

3  

swapna borse

Inspirational

शंभु ‌‌व्हायचं मला

शंभु ‌‌व्हायचं मला

1 min
235


*शंभु मला व्हायचंच*

*तर तुझ्यावाणीच रं*...!


*झुकणार नाय मीही*

*कुण्या पापीसमोर*...!


*पेटलेली हि आग*

*ना कधी विझु देणार*....!


*तेवत ठेवेन रं शंभु*

*तुझ्या पराक्रमाचा दिवा रं*...!


*रणरागिनी या युगात*

*होवूनी दाखवणारच रं*....!


*तुझा आदर्श घेतलाय*

*बस तो जपणारच रं*...!


*आले मरण समोरी*

*पत्कारेन तुझ्यावाणीच रं*....!


*बस लढायला ‌बळ*

*माझ्या उरात येवू दे रं*....!


*घडेल पुन्हा एकदा*

*शंभु तुझ्यासारखाच ‌रं*....! 


*शपथ हाय या छाव्याची*

*होईल मी दुसरी शंभु च रं*....!



Rate this content
Log in