Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Seema Kulkarni

Abstract

3  

Seema Kulkarni

Abstract

साहित्य पालखी

साहित्य पालखी

1 min
408


शब्दांची सोबत /भावना गुंफली/ 

लेखणीत आली /काव्यफुले. १.


सुमनांचा हार /ग्रंथांची संपदा/ 

सहवास सदा/ ज्ञानामृत. २.


अखंड संगत /वैभव सुंदर/

 प्रचंड भांडार /नित्य काळी ३.


अवीट गोडीचा/ साहित्य प्रकार /

जीवन आधार /पुरोगामी. ४.


उत्तम लेखक /श्रवण मनन/

 सतत वाचन /संस्कृतीचे. ५.


अनुभव रंगे /कधी सामाजिक

कधी प्रासादिक/ साहित्याचे. ६.


स्कंधाशी शोभला / भार आनंदाचा/ 

साहित्य प्रेमींचा/ मनातला. ७.


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract