Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepak Ahire

Inspirational Others

3  

Deepak Ahire

Inspirational Others

रक्तदान....

रक्तदान....

1 min
342


रक्तदान हे एक       

महान दान,         

रक्तदात्याला मिळताे   

जगात श्रेष्ठ मान...    

रक्तदान करा         

शिबीरात स्वेच्छेने,      

त्रास व इजा हाेत नाही   

रक्तदान केल्याने..      

रक्तदान करायला 

असावा निराेगी रक्तदाता, 

रक्त देवून वाचवा जीवन

हाेतात तुम्ही त्यावेळी त्राता.. 

भारतात हाेते केवळ

सहा टक्के रक्तदान, 

रक्त न मिळाल्यामुळे

वाढतात मृत्यूचे प्रमाण..


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational