Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kusum Lakhera

Action Inspirational Others

4.0  

Kusum Lakhera

Action Inspirational Others

सुनो लड़कियों

सुनो लड़कियों

1 min
197


माना श्रृंगार और लड़कियों का 

चोली दामन का है साथ .....

लिपस्टिक बिंदिया पायल से,

जुड़ जाते हैं ....

उसके कोमल जज़्बात

पर सुनो सजग रहना !

कि जो ये है सोने का गहना !

तुम्हारे सौंदर्य को तो बढ़ाएं..

पर तुम पर बन्दिश लगाएँ ...

तो सजग रहना , तुम....

कई बार चूड़ियाँ और 

बेड़ियाँ एक सी खनकती हैं !

फैसला तुम्हारा ही होगा....



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Action