Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

महेश जैन 'ज्योति'

Inspirational

4  

महेश जैन 'ज्योति'

Inspirational

सुख

सुख

1 min
394



रोग हीन तन पहला सुख है, दूजा सुख होना धनवान ,

पत्नि निपुण सुख कहा तीसरा, सुख चौथा सुत हो गुणवान ,

जिसको सुख ये चारों मिलते, समझो कृपा करी जगदीश,

किंतु कभी भी गर्व न करना, खुद को कहना मत बलवान ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational