Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr . Ramen Goswami

Romance

4.5  

Dr . Ramen Goswami

Romance

सखी अहं मोहन अभिसरं गमिष्यामि

सखी अहं मोहन अभिसरं गमिष्यामि

1 min
225


बहु प्रेम, त्वरया, अहं सुनीलबेशं पठामि;

काजल नेत्र, उदास मुख, पुष्प वेणी केश।

मम मित्र, गच्छामः मोहन अविसारे

एतावत् सुखं कुत्र प्राप्नोमि इति वदतु।


यमुनातीरे गभीरे तमसि यत्र चपलवायुः प्रवहति;

सा मम प्रिया, केवलं मम आवश्यकता, प्रतीक्षावेदना,

मम मित्र, गच्छामः मोहन अविसारे

एतावत् सुखं कुत्र प्राप्नोमि इति वदतु।


मम मित्र, अहं नित्यं दुर्भाग्यपूर्णः अस्मि;

अहं एकाकी उपविष्टवान्, न दृष्टवान् रजनी, श्याम।


नेत्रेभ्यः मसिः, मुखात् अलङ्कारः, जलस्य धारायाम् अगलिता ।

एषः कठिनः मार्गः, वृथा अनुसन्धानः, असफलता अस्ति।

अहं मित्रं, अहं मोहन अभिसरं न गमिष्यामि;

कथयतु अहं कुत्र एतावत् दुःखितः भवति।


वृथा, त्वरया, अहं सुनीलबेशं पठामि;

कतार न्यान् शीतल मुख, पुष्प वेणी केश।

अहं पुनः मोहन अभिसरं गच्छामि;

कथयतु अहं कुत्र एतावत् दुःखितः भवति...


 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance