Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SIDHARTHA MISHRA

Classics Inspirational Thriller

4.0  

SIDHARTHA MISHRA

Classics Inspirational Thriller

शंकर ओ शंकर

शंकर ओ शंकर

1 min
165


शंकर ओ शंकर 

तेरे बिना क्या हे ओ शंकर

तू ही हे दुनिया का नाथ

शंकर ओ शंकर।


हे भोले बाबा तू ही हे मेरा सहारा

तुजपे हे मुझे बिस्वस्

तू हे मेरा ओ शंकर।


तुमने मुझे संभाला

मुझको दिया सहारा

तुझसे हे मेरा किनारा

शंकर ओ शंकर।


हे शिब शम्भू

हे भोले बाबा

रखना तेरा अशिह् हमेशा

शंकर ओ शंकर।


गलत करने से मुझको बचना

सही राह मुझको दिखाना

बड़ो का सेवा करुँ में 

अनुजो का आदर करुँ में।


तुझपे रहे विश्वास हमेशा

शंकर ओ शंकर

देना मुझे सहारा 

शंकर ओ शंकर।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics