Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Acharya Neeru Sharma(Pahadan)

Inspirational

4.3  

Acharya Neeru Sharma(Pahadan)

Inspirational

साम्राज्य

साम्राज्य

1 min
376


साम्राज्य हो खुशियों का

धरा हो हरी - भरी।

निःस्वार्थ कर्म करके

मुस्कुराए हर दिल।

कर्तव्य पथ पर चलकर

ईमानदारी से निभाए सभी

किरदार अपना।

हाँ तभी होगा साम्राज्य

खुशियों भरा।

रचना - स्वरचित / मौलिक

रचयिता - आचार्या नीरू शर्मा

शिक्षिका / लेखिका

स्थान - कांगड़ा, हिमाचल प्रदेश । 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational