Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

राही अंजाना

Abstract

3  

राही अंजाना

Abstract

साकार सपना

साकार सपना

1 min
202


कौन कहता है कि बेकार हो गया हूँ मैं,

 सपना था किसी का साकार हो गया हूँ मैं।

डूबते- डूबते इतना हुनर आ गया है मुझमें,

 तैर कर समन्दर के उस पार हो गया हूँ मैं।

इल्जाम इतने लगाये हैं सब ने मिल कर,

  तो खुद ब खुद ही गिरफ्तार हो गया हूँ मैं।

कुछ सीखा न समझदारों में रहने के बावजूद,

 बेवकूफों से मगर समझदार हो गया हूँ मैं। 

सब छोड़ कर चले जाते हैं जहाँ रिश्ते राही,

  उन दर ओ दीवार से खबरदार हो गया हूँ मैं।



Rate this content
Log in