Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madan Kumar Gankoti

Drama Tragedy Action

4  

Madan Kumar Gankoti

Drama Tragedy Action

रेत पर लिखा था

रेत पर लिखा था

1 min
210


रेत पर लिखा था कुछ

इस कदर मिटा दिया,

अल्फाज़ उन तक पहुंचते

उससे पहले मिटा दिया l


लब्जों में न जाने क्या

सन्देश छुपाए हुए थे,

मौसम की बेरुखी ने

वो अंदाज मिटा दिया l


दिल के अरमान भी

कुछ रेत की तरह थे,

समुन्दर की लहरों ने 

उसे भी उड़ा दिया l


रेत पर लिखा था कुछ

इस कदर मिटा दिया,

अल्फाज़ उन तक पहुंचते

उससे पहले मिटा दिया l


Rate this content
Log in