Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr. Poonam Gujrani

Tragedy Inspirational

4  

Dr. Poonam Gujrani

Tragedy Inspirational

पुस्तक ....या शस्त्र ....

पुस्तक ....या शस्त्र ....

1 min
251



पुस्तकों के पन्ने पलटते हुए

अपने आप उतरने लगती शांति

मुस्कुराने लगते हैं होंठ

ईश्वर को अस्वीकार करने ‌वाला व्यक्ति भी

हो जाता है अध्यात्मिक

खुद ब खुद...।


इसके ठीक विपरीत

परमाणु परीक्षण और

शस्त्र निर्माण में लगे लोग

कालिख पोत देते हैं 

मानवता के चेहरे पर

सृष्टि को झोंक देते हैं 

विनाश के मार्ग पर....।


पुस्तक....या शस्त्र ....

शांति ....या अशांति ....

विकास.... या विनाश....

तय करेगा हमारा चुनाव....। 



Rate this content
Log in