Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Radha Shrotriya

Classics Fantasy

3  

Radha Shrotriya

Classics Fantasy

पहली मुलाकात

पहली मुलाकात

1 min
212


याद है आज भी हमें

हमारी पहली मुलाकात! 

अजनबी से दो लोग किस तरह से

 एक दूसरे के जीने की वजह बन गये !


तुम्हारे चेहरे में देखा था

आफताब सा तेज हमने !

तुम्हारी हथेलियों की गरमाहट, 

अब भी महसूस होती है हमें !


अपने होठों को रख दिया था जब

हमारे होठों पर तुमने, यूँ लगा चाँद तारे

जमीन पर उतर कर

टहल रहे हैं ! आसमां में थे हम !


बादल बैचेन हो पिघलने लगे,

और अंदर ही अंदर हमारी रूहें,

एक होकर मिलन उत्सव मना रही थी।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics