Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

JAYANTA TOPADAR

Abstract Action Inspirational

4  

JAYANTA TOPADAR

Abstract Action Inspirational

फल की प्राप्ति...?

फल की प्राप्ति...?

1 min
369


अगर आप मीठे-स्वादिष्ट

फलाहार करना

चाहते हैं,

तो आपको बेशक़

अपने शरीर व मन को

परिश्रमी बनाना होगा,


नहीं तो

महज़ ख्याली पुलाव

पकाते रहने से

कुछ भी

हासिल न होगा, मेरे दोस्तों !


इस जीवन का यही मोल है

कि आप अपने जीवन में

कतई आलसीपन व

पराश्रयी आदतों को

हवा न दें, वरना

आपको खोखलेपन के सिवा

कुछ भी न मिलेगा...

ज़रा कमर कस लो, दोस्तों !


Rate this content
Log in