Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

S N Sharma

Romance Tragedy

4  

S N Sharma

Romance Tragedy

मुझ पे तेरी निगाह न थी।

मुझ पे तेरी निगाह न थी।

1 min
272


जिंदगी की खुशी मेरी तेरे सिवाय न थी।

मेरी धड़कन मेरी सांसें तेरे सिवाय न थीं

मैं रहा शरीक तेरी हर खुशी और गम में।

ये बात और है मुझ पे तेरी निगाह न थी।

जिंदगी रेत सी फिसलती रही है मुट्ठी से।

मैं तेरे साथ था तुझको मेरी परवाह न थी।

ताउम्र रहे मुगालते में हम तेरी चितवन के

मेरी चाहत हो तुम तुम्हे तो मेरी चाह न थी।

बड़ा जिद्दी है दिल अब भी तुझ पे मरता है।

मेरे हालात पे जालिम लबों पे तेरे आह न थी।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance