Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ms SUDHA PANDA

Inspirational

4  

Ms SUDHA PANDA

Inspirational

ममता

ममता

1 min
311


ममता माता की सुनो, सभी गुणों की खान।

बच्चों का हित ध्यान रख , करती सब कुछ दान।।

करती सब कुछ दान, नमन माता को सादर।

ईश रूप में मात, सदा ही करना आदर।।

कहे 'सुधा'यह बात, रखी माँ सबसे समता।

माँ होतीं अनमोल, लुटातीं हरदम ममता।।


माता सब ममतामयी, नव जीवन दें दान।

दिए जन्म शिशु को वही, करतीं कर्म महान।।

करतीं कर्म महान, रात दिन करतीं पालन।

रात-रात भर जाग, करे बच्चों का लालन।।

कहे 'सुधा' यह श्रेष्ठ, मात से है सब नाता।

मिलो मुझे हर जन्म, रहीं तुम प्यारी माता।।



Rate this content
Log in