Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neerja Sharma

Action Inspirational

3  

Neerja Sharma

Action Inspirational

मलाल

मलाल

1 min
206



अब मलाल करने से क्या फायदा 

जब करोना संक्रमित हो गए ज्यादा।


सब जानते थे सब समझते थे

फिर भी सावधानी न बरतते थे ।


टोका गया तो बात हवा में उड़ाई

कहा ,"ये करोना कुछ नहीं है भाई।"


न मास्क लगाया न दूरी बनाई

अब मलाल क्यों करते भाई!


किसी ने कहा-जब जागो तभी सवेरा 

अब भी संभलो तो कुशल बहु तेरा।


सब मलाल छोड़ो , कोरनटाइन हो जाओ

कम से कम अपने परिवार पर तरस खाओ ।


,


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Action