Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Divyanjli Verma

Action Inspirational

4  

Divyanjli Verma

Action Inspirational

मजबूत किसान

मजबूत किसान

1 min
258


मजबूत, बलवान है वो 

हट्टा कट्टा पहलवान है वो 

इस मिट्टी मे जन्म लिया 

इस धरती का किसान है वो 


उसके बाजुओं मे बल है 

बैलों को भी पछाड़ देने का 

पकड़ सिंग उनकी मात देता है वो 

यही मनोरंजन है उसका 

गांव का किसान किसान खेलता है जो 


मर्दानगी नहीं दिखाता वो 

औरतों, बच्चों, कमजोरों पर 

उसकी मर्दानगी दिखती है 

कुश्ती के अखाड़ों पर।


Rate this content
Log in