Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohapatra

Romance Tragedy Others

3  

Sunanda Mohapatra

Romance Tragedy Others

Miss you

Miss you

1 min
214


तुम जब भूल गए हमें

हम क्यों ना तुम्हें भूल पा रहे । 

जब तुमसे नफरत करेंगे सोच लिया था

फिर अंदर ही अंदर क्यूं तुमसे हम आस लगाए बैठे 

की तुम एक दिन आ के कहोगे तुम मेरे हो 

तुम से दिल का रिश्ता हम कभी तोड़ ना सकते ।

ना जाने जब इस कमबख़्त दिल को समझा दिया था

तुमसे अगर अब भी बहुत जारी रखी तो गुनाह होगा

फिर भी क्यूं ये न समझी हम करने लगे ।

लाख हम कह ले हम आगे बढ़ चुके है 

लेकिन फिर भी हम तुम्हें भुला ना सके ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance