Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

मेरा क्या क़ुसूर

मेरा क्या क़ुसूर

1 min
209


ए दिल! बता मुझको

उनसे दिल लगाने की

सज़ा मिली तो

क्यों मिली मुझको ।


मेरा क्या क़ुसूर, गर

इस दिल ने सिर्फ और

सिर्फ चाहा, तुझको ।

तेरी ख़ुशी की ख़ातिर

फ़ना भी किया ख़ुद को।

फ़िर भी संगदिली की

हद दिखा ही दी , तूने

जिस पल, खुदगर्ज़ी में

अपनी तूने किया था

रूसवा मुझको ।।


मेरा क्या क़ुसूर था ,

तुझसे दिल लगाना

या तुझे अब तलक

इस दिल मे बसाना ।

नासमझ,नादां है

ये दिल भी

तेरे सिवा और कोई

चाहत न रही इसको ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance