Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rooh Lost_Soul

Abstract

4.0  

Rooh Lost_Soul

Abstract

लम्हे

लम्हे

1 min
11.8K


ये ख़ामोशी के लम्हे,

ख़ामोशी से ही गुज़र जाने दो

न कोई एहसास तेरा अब,

इसके क़रीब आने दो ।


ये ख़ामोशी के लम्हे

साथ मेरे ही, फ़ना हो जाने दो ।

न कोई रंज, न ग़म और 

न कोई गिला अब इसमें समाने दो ।।


ये ख़ामोशी के लम्हें अब

मेरे ख़यालों से होकर 

तुम्हारे ख़्वाब से गुज़र जाने दो ।

मुझे कुछ पल को ही सही

तुम्हारी बिसरी सी याद बन जाने दो ।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract