Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

AshoKumar Sahu

Abstract Inspirational

3  

AshoKumar Sahu

Abstract Inspirational

कविता

कविता

1 min
833


जीवन है अनमोल संगी ।

जीवन बहता किनारा है ।।


यह पल है खुशियों का ।

प्रेम रंग दुलारा है ।।

आजादी का सपना देखा ।

जीवन बड़ा निराला है ।।


जीवन है अनमोल संगी ।

जीवन बहता किनारा है l।


शिक्षा का संस्कार जगा ।

जीवन अपना प्यारा है ।।

नए गीत नए तराने । 

प्रेम का सागर है ।।


जीवन है अनमोल संगी ।

जीवन बहता किनारा है।।


प्रेम रंग का सपना देखा।

प्रेम रंग सजाना है ।।

सही दिशा सही राहे ।

जीवन सफल बनाना है ।।


जीवन है अनमोल संगी।

जीवन बहता किनारा है।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract