Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Harsh Kanojiya

Tragedy

3.8  

Harsh Kanojiya

Tragedy

कदम कदम पे इतने अनुभव मिले

कदम कदम पे इतने अनुभव मिले

1 min
179


कदम कदम पे इतने अनुभव मिले


कोई हंसता कोई रोता हुआ मिले

वैभवी थे कई महल के घनी देखे

और वही झोंपड़ों में रहते भी देखे

महलों कि नींदो में भी बेचैनी देखी

झोंपड़ों में सोया कोई चैन से देखा


कदम कदम पे इतने अनुभव मिले


एक चेहरे पे कई चेहरे लगाए मिले

एक हाथ में थे फूल कई तारीफ़ के

एक हाथ में लिए खंजर शैतान मिले

मेरे जो अपने साथी वही बेगाने थे

अनजाने कई जो अपने बन ठहर गए


कदम कदम पे इतने अनुभव मिले  


Rate this content
Log in