Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yashvi bali

Classics Inspirational

4  

Yashvi bali

Classics Inspirational

ज़मीं की पुकार

ज़मीं की पुकार

1 min
248


अगर आए हो मेरे यहाँ 

रहने के लिए ….

तो सदा के लिए आओ …


चले जाने का थोड़ा सा भी मन है

तो बस अभी चले जाओ ….

बदलना चाहते हो 

तो भी कोई ग़म नही … 


कुछ अच्छा कर जाना 

दुनिया के लिए भले ही ना ….

@यशवी ..

अपनी एक पहचान छोड़ जाने को 

कुछ ऐसे बोल सुना जाना 


कि आने वाले 

हर अनजान की ज़ुबान पे भी …

दिलों में भी तुम्हारी 

पहचान बना जाने को।


Rate this content
Log in