Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Veena rani Sayal

Inspirational

4  

Veena rani Sayal

Inspirational

जिंदगी का फलसफा

जिंदगी का फलसफा

1 min
307


यह जिंदगी का सफर, कब कहां ले जाए

भूले भटके मुसाफिर किस राह पर मिल जाएं


गुमनाम राहें जिंदगी की, मंजिल नजर न आए

न जाने किस मोड़ पर, कोई हमसफर मिल जाए


कदमों से कदम मिलाकर, भूले बिसरे गीत गाकर

होंठों पर हंसी लाकर,सबका दिल बहलाएं


ख्वाबों का काफिला, मंजिल की ओर जाए

टूटे हुए दिलों पर, ज़ख्मी हुए दिलों पर


प्रेम का मरहम लगाएं, मंजिल को अपनी पाएं

ये है जिंदगी का फलसफा, मस्ती में झूम जाएं।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational