Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Veena rani Sayal

Abstract

4  

Veena rani Sayal

Abstract

चंदा की चांदनी संग

चंदा की चांदनी संग

1 min
300



   

चंदा की चांदनी संग

तारों की छांव में

दिले-मुसाफिर चला

अंजान राहों में


न आगे कोई पीछे

न कोई दायें बायें

सुनसान रास्ते पर

दिले-मुसाफिर चला

मंजिल की चाह में


यादों का कारवां बना

हमसफर राह में

हर भूल को भुला कर

दिले - मुसाफिर चला

मंजिल की चाह में


मंजिल मिले न मिले

चलना है उम्र भर

सांसों का काफिला है संग 

मंजिल की चाह में



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract