Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yogeshwari Arya

Abstract Tragedy

4.5  

Yogeshwari Arya

Abstract Tragedy

जिंदगी एक अल्बतरॉस

जिंदगी एक अल्बतरॉस

1 min
248


जिंदगी उस अल्बतरॉस की तरह है

जो मारिनर के जहाज पर आया करती थी।

यहां हम मारिनर है 


और जिंदगी अल्बतरॉस।

जिसपे जाने - अनजाने हम कितने ही बार 

तीर चलाते हैं


कभी दुख के, कभी गुस्से के

कभी जलन के, तो कभी आत्महत्या के

और वो उसे लेती है 


न कुछ कहे, न कुछ सुने

हमें ताउम्र अफसोस - ए - गम 

कि समुद्र में छोर चली जाती है।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract