Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

shweta mishra

Tragedy

5.0  

shweta mishra

Tragedy

झूठा रिवाज़ प्रेम का

झूठा रिवाज़ प्रेम का

1 min
272


हम साथी जीवन भर के

यूं बिछड़ेंगे

सोचा न था।

ये लम्हे वक्त के दरिया में

यूं डूबेंगे

सोचा न था।


वो नगमे तराने किस्सों की

वो रातें तेरे मेरे हिस्सों की

वो रुख़सार पे लाली चुम्बन की

वो शरमीली घटाएं आलिंगन की

सब वक्त के फंदे

यूं चढ़ेगे

सोचा न था।


हम साथी जीवन भर के

यूं बिछड़ेंगे

सोचा न था।


वो कार्तिक के मद्धिम झरोके

वो समाजी रिवाजों के धोखे

वो रिश्ते हमारे एहसासों के

वो प्रेम पत्र विश्वासों के

बिन पुरवाई यूं उड़ेंगे

सोचा न था।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy